Často kladené otázky

Nižšie nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky:

AKÉ VÝROBKY PONÚKA COLORAY?
V obchode COLORAY ČESKÁ REPUBLIKA ponúkame fototapety na samolepiacom materiáli MagicStick, vinylové fototapety, vliesové fototapety, fototapety na prémiovom latexovom materiáli a na laminované fóliu. Okrem tapiet nájdete v našej ponuke samolepiace nálepky série IKEA, samolepky na stenu a na materiáli BubbleFree.
AKO NÁJSŤ VHODNÚ GRAFIKU?
V obchode Coloray môžete použiť vyhľadávač zadaním požadovaných fráz alebo použiť vytvorené kategórie: určenie, témy, kolekcie a odporúčané. Vždy tiež môžete požiadať o pomoc našich poradcov, a to telefonicky na čísle +420 225 379 377 alebo e-mailom na adrese [email protected]
AKO VYTVORIŤ OBJEDNÁVKU?
Je to jednoduché! Keď nájdete vami požadovanú grafiku, nastavte parametre výrobku (typ a materiály), určite jeho rozmery a ďalšie možnosti, potom PRIDAJTE DO KOŠÍKA. Vyplňte formulár objednávky v košíku a zrealizujte platbu.
AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ OBJEDNÁVKU?
Svoju objednávku môžete zaplatiť prostredníctvom bezpečných internetových platieb: PayU, klasickým prevodom na bankový účet, alebo si zvoliť platbu na dobierku u kuriéra GLS.
AKÉ JE LEHOTA REALIZÁCIE OBJEDNÁVKY?
Za začiatok lehoty realizácie objednávky sa považuje zaslanie e-mailovej správy potvrdzujúcej prijatie objednávky na realizáciu. Dochádza k tomu po prijatí všetkých informácií týkajúcich sa objednávky.

Zásielky odosielame prostredníctvom kuriérskych spoločností v rámci krajiny aj do zahraničia. Dodacia lehota je zvyčajne 4–7 pracovných dní.

Zahraničná dodávka sa vykonáva prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS. Náš tovar dodávame mimo Poľskej republiky výlučne do: Rakúska, Austrálie, Belgicka, Českej republiky, Írska, Španielska, Francúzska, Nemecka, Lotyšska, Litvy, Luxemburska, Holandska, Rumunska, Slovenska, Spojených štátov amerických, Veľkej Británie.

Pre zaslanie do iných krajín smerujte, prosím, svoje objednávky prostredníctvom obchodu https://coloraydecor.com/

Celková doba výroby je približne 7 pracovných dní.

AKÉ SÚ NÁKLADY NA DODANIE?
Náklady na objednávku sa stanovujú individuálne podľa rozmerov tapety, a to na základe prepočtu na meter štvorcový
MÔŽEM SI OBJEDNAŤ DODANIE DO ZAHRANIČIA?
Samozrejme! Zásielku dodáme, kam budete chcieť. Zahraničné zásielky sú naceňované individuálne. Napíšte nám na e-mail [email protected].
ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ JE MOJE ZÁSIELKA POŠKODENÁ?
Ak spozorujete akékoľvek poškodenie zásielky, určite ju otvorte v prítomnosti kuriéra a spíšte s ním protokol o škode. Potom ho pošlite na [email protected] spolu s fotografiou poškodenia. Potom, čo dostaneme vaše oznámenia, vám zašleme nový plnohodnotný výrobok. Viac informácií nájdete na Reklamácie a vrátenie
AKO MÔŽEM NAHLÁSIŤ REKLAMÁCIU?
Ak po rozbalení zásielky zistíte, že výrobok nie je v súlade s objednávkou: má zlú veľkosť, snímku, materiál alebo je objednávka neúplná, dajte nám o tom vedieť zaslaním e-mailovej správy na [email protected]. Najlepšie bude, ak k e-mailu pripojíte fotografiu poškodenia. Po kladnom vybavení reklamácie vám zašleme správny výrobok alebo vám vrátime peniaze.
MÔŽEM DOSTAŤ ZĽAVU?
Jednorazovú zľavu vo výške -2 EUR možno získať prihlásením na odber newslettera.
 

V PRÍPADE ĎALŠÍCH OTÁZOK NÁM NAPÍŠTE!